Дадатак 3
ЗАЦВЕРДЖАНА
загад аддзела
па адукацыі
Кобрынскага райвыканкама
10.09.2019 № 276
ПАЛАЖЭННЕ пра раённую Школе маладога настаўніка «Пошук»
1. Агульныя палажэнні
1.1. Гэта палажэнне рэгламентуе дзейнасць метадычнага фарміравання, якое ствараецца пры наяўнасці ва ўстановах маладых спецыялістаў першага года працы.
1.2. Школа маладога настаўніка арганізуецца ў адпаведнасці з загадам аддзела па адукацыі Кобрынскага райисполкома.Школа маладога настаўніка арганізуецца ў адпаведнасці з загадам аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама.
1.3. Змест работы рэгламентуецца сапраўдным становішчам.
2. Мэты, задачы і віды дзейнасці
2.1. Школа маладога настаўніка «Пошук»–
Прафесіяналізм
Адукаванасць
Iніцыятыўнасць
Cупрацоўніцтва
Kрэатыўнасць –
cтворана з мэтай аказання мэтанакіраванай сістэмнай дапамогі маладым педагогам у прафесійным станаўленні праз вывучэнне вопыту работы лепшых педагогаў раёна.
2.2. Задачы дзейнасці школы маладога настаўніка:
· дапамагчы маладым педагогам, абапіраючыся ў сваёй дзейнасці на дасягненні педагагічнай навукі і эфектыўны педагагічны вопыт, авалодаць практычнымі ўменнямі і навыкамі арганізацыі адукацыйнага працэсу;
· стварыць умовы для ўстанаўлення адносін супрацоўніцтва і ўзаемадзеяння паміж маладымі спецыялістамі і вопытнымі педагогамі;
· садзейнічаць фарміраванню індывідуальнага стылю прафесійнай дзейнасці педагогаў;
· фарміраваць і выхоўваць у маладых педагогаў патрэба ў бесперапынным самаадукацыі.
2.3. Пры вырашэнні пастаўленых перад ёй задач школа маладога настаўніка ўзаемадзейнічае з адпаведнымі структурамі ва ўстановах адукацыі раёна.
2.4. Асноўныя віды дзейнасці школы маладога настаўніка:
• правядзенне вопытнымі педагогамі майстар-класаў і навучальных заняткаў для пачаткоўцаў педагогаў;
• прыцягненне маладых педагогаў да падрыхтоўкі і арганізацыі семінараў і канферэнцый па праблемах адукацыі;
• адсочванне вынікаў работы маладога настаўніка;• падбор метадычнай літаратуры па пытаннях адукацыі.
Склад Школы маладога настаўніка і арганізацыя працы:
3.1. У склад Школы маладога настаўніка ўваходзяць маладыя педагогі першага года працы.
3.2. Кіраўніцтва Школай маладога настаўніка і перспектыўныя напрамкі яе развіцця ажыццяўляе работнік аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама, ГУМA «Кобрынскі раённы вучэбна-метадычны кабінет».
3.3. Кіраўнік Школы маладога настаўніка ажыццяўляе арганізацыю і кіраўніцтва ўсімі відамі дзейнасці ШМУ і нясе адказнасць за вынікі яе працы.
3.4. Пасяджэння Школы маладога настаўніка праводзяцца не менш за тры разы ў год.
3.5. План работы Школы маладога настаўніка распрацоўваецца кіраўніком, разглядаецца і сцвярджаецца на пасяджэнні метадычнага савета.
4. Дакументацыя:
План работы на бягучы навучальны год, разгледжаны і зацверджаны на пасяджэнні метадычнага савета.
Пратаколы і матэрыялы пасяджэнняў.
Банк дадзеных аб маладых спецыялістах.
Аналіз працы ШМУ за папярэдні год.
- Права и обязанности участников Школы молодого учителя
5.1. Удзельнікі Школы маладога настаўніка маюць права:
• уносіць прапановы па ўдасканаленні дзейнасці ШМУ;
• прымаць удзел у складанні плана работы;
• удзельнічаць у вучэбна-метадычных канферэнцыях, семінарах і нарадах, прэзентуючы напрацаваны вопыт;
• знаёміцца з метадычнай літаратурай;
• прысутнічаць на занятках сваіх калегаў (з іх папярэдняй згоды і па ўзгадненні з кіраўніком школы маладога настаўніка).
5.2. Удзельнікі Школы маладога настаўніка абавязаны:
5.2.1. Вучэбная праца:
- вывучыць і кіравацца ў працы нарматыўнымі дакументамі, якія рэгламентуюць дзейнасць установы агульнай сярэдняй адукацыі;
- вывучыць прынцыпы перспектыўнага і бягучага планавання адукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі;
- распрацоўваць пазаняткавыя планы;
- на працягу навучальнага года планаваць пазакласную работу ў адпаведнасці з планам работы ўстановы адукацыі;
- у вучэбнай працы на навучальным занятку выкарыстоўваць розныя метады, прыёмы, формы і сродкі, актывізавальныя пазнавальную дзейнасць навучэнцаў;
- удзельнічаць у афармленні кабінетаў ўстановы адукацыі;
- назіраць за працай педагога-настаўніка, іншых калег, аналізаваць ўбачанае, ўжываць у працы лепшы вопыт;
- актыўна супрацоўнічаць з настаўнікам і кіраўніком школы маладога настаўніка, прыслухоўвацца да іх парад і рэкамендацый.
- падрыхтаваць матэрыялы для прадастаўлення іх у аддзел па адукацыі да сумоўя па выніках першага года працы маладога спецыяліста.
5.2.2. Метадычная работа:
Малады настаўнік ўваходзіць у склад школьнага і раённага метадычных аб'яднанняў і прымае актыўны ўдзел у іх працы, пры гэтым ён павінен:
- вывучаць лабараторнае абсталяванне, электронныя сродкі навучання і наглядныя дапаможнікі ўстановы адукацыі з наступным выкарыстаннем іх у педагагічнай дзейнасці;
- наведваць навучальныя заняткі вопытных педагогаў, удзельнічаць у арганізацыі і правядзенні алімпіяд па сваім прадмеце, вывучаць педагагічны вопыт работнікаў установы адукацыі;
- за першы год працы падрыхтаваць і правесці не менш за два адкрытых навучальных заняткаў;
- праводзіць аналіз ведаў вучняў, выкарыстоўваючы розныя формы апытання, афармляць вынікі ў адпаведнасці з планам работы ўстановы адукацыі;
- сістэматычна знаёміцца з педагагічнай і метадычнай літаратурай, удзельнічаць у яе абмеркаванні;
- рэгулярна наведваць паседжанні Школы маладога настаўніка;
- ўдзельнічаць у мерапрыемствах, якія арганізуюцца Школай маладога настаўніка;
- выконваць працоўную дысцыпліну і Правілы ўнутранага працоўнага распарадку.
5.2.3. Праца класнага кіраўніка.
Малады педагог можа выконваць працу класнага кіраўніка. Для гэтага малады спецыяліст абавязаны:
- вывучыць склад класа і індывідуальныя асаблівасці вучняў, скласці псіхолага-педагагічную характарыстыку класа і прадставіць яе свайму кіраўніку;
- арганізаваць дзіцячы калектыў з улікам узроставых і псіхалагічных асаблівасцяў, дамагацца згуртаванасці, актыўнасці, ініцыятывы і творчасці ў вучняў;
- праводзіць класныя гадзіны, мерапрыемствы, накіраваныя на пашырэнне кругагляду і ўмацаванне здароўя навучэнцаў;
- арганізаваць прафарыентацыйную работу сярод вучняў і прымаць у ёй непасрэдны ўдзел;
- працаваць з законнымі прадстаўнікамі вучняў.
6. Абавязкі адміністрацыі ўстаноў адукацыі:
Адміністрацыя ўстановы адукацыі стварае маладым спецыялістам неабходныя ўмовы для выканання плана работы:
- выдае загад «Аб арганізацыі работы з маладымі спецыялістамі ў установе адукацыі» на падставе загаду аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама;
- адказным за работу з маладымі спецыялістамі загадам прызначаецца намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце;
- загадам прызначае вопытнага педагога-настаўніка, які мае першую або вышэйшую квалiфiкацыйную катэгорыю;
- знаёміць з правіламі ўнутранага працоўнага распарадку;
- сцвярджае індывідуальны план работы маладога спецыяліста;
- наведвае асобныя навучальныя заняткі і выхаваўчыя мерапрыемствы;
- аказвае Школе маладога настаўніка ўсялякае садзейнічанне; прадастаўляе неабходныя матэрыялы і дакументы, iншыя звесткi, неабходныя для ажыццяўлення дзейнасці;
- ажыццяўляе кантроль працы з маладымі спецыялістамі;
- падводзіць вынікі працы з маладымі спецыялістамі на педсавеце або нарадзе пры дырэктару да 01 мая кожнага года.
Педагог-настаўнік:
- распрацоўвае сумесна з маладым настаўнікам індывідуальны план працы;
- аказвае маладому спецыялісту паўсядзённае дапамогу ў набыцці прафесійна-педагагічных ведаў, уменняў, навыкаў;
- кансультуе маладога педагога ў выпадку ўзнікнення цяжкасцяў у рабоце;
- па выніках працы складае характарыстыку маладога спецыяліста.
7. Агульнае кіраўніцтва працай Школы маладога настаўніка ажыццяўляецца раённым аддзелам па адукацыі:
7.1. Работнік аддзела па адукацыі, ГУМУ «Кобрынскі раённы вучэбна-метадычны кабінет»:
- праводзіць інструктыўна-метадычную работу з маладымі спецыялістамі згодна з планам работы аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама з маладымі спецыялістамі;
- арганізуе працу «Раённай Школы маладога настаўніка";
- кантралюе кіраўніцтва маладымі спецыялістамі з боку кіраўніка ўстановы адукацыі, удзельнічае ў гутарцы па выніках першага года працы маладых спецыялістаў;
- аказвае метадычную дапамогу маладым спецыялістам.
- тытульны ліст;
- заліковы ліст маладога спецыяліста з характарыстыкай, засведчанай кіраўніком установы;
- змест;
- план работы ўстановы адукацыі з маладым спецыялістам;
- індывідуальны план работы маладога спецыяліста;
- справаздачу аб працы за год;
- матэрыялы па самаадукацыі
- прыкладання:
7.2. Падвядзенне вынікаў работы з маладымі спецыялістамі праводзіцца ў канцы навучальнага года. Для выніковага сумоўя па выніках першага года працы маладыя спецыялісты прадстаўляюць у ГУМа «Кобрынскі раённы вучэбна-метадычны кабінет» матэрыялы, у якіх змяшчаецца:- планы-канспекты вучэбных заняткаў (не менш за два);- план-канспект выхаваўчага мерапрыемства; - іншыя матэрыялы з вопыту работы.
8. Падвядзенне вынікаў
Па выніках першага года працы маладых спецыялістаў у аддзеле па адукацыі Кобрынскага райвыканкама праводзіцца сумоўе з удзелам членаў камісіі аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама, адказных за работу з маладымі спецыялістамі ва ўстановах адукацыі, маладых спецыялістаў.
Дадатак 4
ЗАЦВЕРДЖАНА
загад аддзела
па адукацыі
Кобрынскага райвыканкама
10.09.2019 № 276
ПАЛАЖЭННЕ аб Школе пачаткоўца выхавацеляустановы дашкольнай адукацыі
- Агульныя палажэнні
- Гэта палажэнне рэгламентуе дзейнасць метадычнага фарміравання, якое ствараецца пры наяўнасці ва ўстановах дашкольнай адукацыі Кобрынскага раёна пачаткоўцаў выхавальнікаў першага года працы
- Школа пачынаючага выхавацеля арганізуецца ў адпаведнасці з загадам аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама
- Змест работы рэгламентуецца сапраўдным становішчам
- Раённае метадычнае фарміраванне «Школа пачынаючага выхавацеля установы дашкольнай адукацыі» (далей ШНВ) праводзіць адукацыйную, метадычную работу ў галіне дашкольнай адукацыі.
- Узначальвае ШНВ кіраўнік з ліку вопытных і аўтарытэтных педагогаў, які прызначаецца загадам начальніка аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама.
- Пасяджэнні праводзяцца па меры неабходнасці, але не менш за 3-х раз у навучальным годзе, у перыяд паміж паседжаннямі кансультацыйная работа праводзіцца ў онлайн-рэжыме.
- У сваёй дзейнасці ШНВ кіруецца Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, іншымі нарматыўнымі прававымі дакументамі, інструктыўна-метадычнымі матэрыяламі, якія рэгламентуюць дзейнасць устаноў дашкольнай адукацыі.
- Школа ўяўляе сабой:
- камунікацыйны цэнтр, які дазваляе ператвараць, захоўваць, трансляваць, у тым ліку інтэрактыўна, інфармацыю, накіраваную на вырашэнне праблем адукацыйнага характару ў маштабах устаноў дашкольнай адукацыі Кобрынскага раёна;
- сродак дыстанцыйнага навучання, коучінг-кансультавання;
- месца абмеркавання актуальных пытанняў з неабмежаваным колькасцю ўдзельнікаў з дапамогай чата "Школа пачынаючага выхавацеля" у мессенджера "Telegram";
- дошка аб'яваў;
- файлаабменнік, скарбонка арганізацыйна-метадычных, дыдактычных і відэа матэрыялаў (сайт школы, відэаканал на "YouTube").
1. Мэты і задачы дзейнасці
Мэта дзейнасці ШНВ: аказанне мэтанакіраванай сістэмнай дапамогі маладым спецыялістам у прафесійным станаўленні праз вывучэнне вопыту работы лепшых педагогаў раёна, сеткавае ўзаемадзеянне.
Задачы:
- павышэнне ўзроўню прафесійных ведаў педагогаў у галіне тэорыі і методыкі дашкольнай адукацыі (ўдасканаленне методыкі правядзення розных відаў заняткаў, іх вучэбна-метадычнага і матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння), дзіцячай псіхалогіі, сучасных патрабаванняў да якасці дашкольнай адукацыі, дасягненняў педагагічнай навукі;
- павышэнне ўзроўню прафесійных псіхолага-педагагічных уменняў;
- фарміраванне і выхаванне ў пачаткоўцаў выхавальнікаў патрэбы ў бесперапынным самаадукацыі;
- забеспячэнне шырокаму колу зацікаўленых асоб адкрытага доступу да арганізацыйна-метадычнай матэрыялах і вырашэнню актуальных пытанняў дашкольнай адукацыі;
- бесперапыннае інтэрактыўнае ўзаемадзеянне і пастаянны абмен інфармацыяй паміж маладымі выхавацелямі і вопытнымі педагогамі ўстаноў дашкольнай адукацыі Кобрынскага раёна.
- Вядучыя напрамкі работы
- Забеспячэнне арганізацыйна-педагагічных умоў эфектыўнай прафесійнай адаптацыі пачаткоўцаў выхавальнікаў.
- Ажыццяўленне інтэнсіўнай інтэграцыі ў прафесійную дзейнасць.
- Развіццё педагога як суб'екта сацыяльнага жыцця, актыўнага, творчага ўдзельніка педагагічнага працэсу.
- Знаёмства з вопытам работы лепшых педагогаў раёна па выкарыстанні адаптыўных тэхналогій у адукацыйным працэсе.
- Вывучэнне нарматыўных прававых дакументаў, вучэбна-метадычных і інструктыўных матэрыялаў, даведачнай літаратуры, якія забяспечваюць рэалізацыю адукацыйнага працэсу.
- Распрацоўка і абмеркаванне аптымальнага планавання, эфектыўнага выкарыстання вучэбна-метадычных дапаможнікаў і дыдактычных матэрыялаў, вучэбна-метадычных комплексаў.
- Назапашванне практычнага і аналітычнага матэрыялу, стварэнне банка дадзеных дзейнасці ШНВ.
- Асноўныя формы дзейнасці:
• коучінг-кансультаванне;
• вочна-дыстанцыйны семінар;
• онлайн-семінар;
• вебинар;
• онлайн-кансультацыя;
• Майстар клас;
• абмеркаванне ў чаце;
• флэш-прэзентацыя;
• панорама ідэй;
• віртуальная экскурсія;
• фота галерэя;
• відэа заняткі;
• ўнутраная перапіска.
Перавагі ўдзелу ў Школе:
- магчымасць займацца самаадукацыяй у зручны час, у зручным месцы і тэмпе;
- адрасная накіраванасць - дзейнасць арыентавана на індывідуальныя патрэбы педагогаў, рэалізуецца дыферэнцыраваны падыход;
- даступнасць ўдзелу, бо арганізуецца для педагогаў без выезду ў вучэбна-метадычны кабінет, без лішніх матэрыяльных выдаткаў і страты часу»
- эканамічнасць - зніжэнне выдаткаў на транспартныя выдаткі, бо з дапамогай кампутара ёсць магчымасць атрымання неабходнай інфармацыі ў поўным аб'ёме;
- добровольность - вступление в сетевое взаимодействие и дистанционное обучение, исходя из собственных потребностей и убеждений;
- добраахвотнасць - ўступленне ў сеткавае ўзаемадзеянне і дыстанцыйнае навучанне, зыходзячы з уласных патрэбаў і перакананняў;
- засваенне сучасных інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій »;
- магчымасць бесперапыннага зносін і ўзаеманавучання.
- Дакументацыя
1 Загад аб стварэнні ШНВ.
2 Палажэнне аб ШНВ.
3 План работы ШНВ на навучальны год.
4 Банк дадзеных аб пачаткоўцаў выхавальніках (удзельніках ШНВ).
5 Звесткі аб патрэбах і цяжкасцях членаў ШНВ (па выніках анкетавання).
6 Спіс удзельнікаў пасяджэнняў ШНВ.
7 Матэрыялы пасяджэнняў ШНВ.
8 Фота і відэаматэрыялы.
9 Аналітычныя матэрыялы (аналіз вынікаў работы за мінулы навучальны год).
10 Практычныя рэкамендацыі па выніках працы ШНВ.
11 Спіс метадычнай літаратуры па тэме пасяджэння ШНВ.
- Абавязкі кіраўніка
1 Складаць план дзейнасці ШНВ на навучальны год.
2 Аналізаваць дзейнасць ШНВ за навучальны год.
3 Арганізоўваць і кіраваць усімі відамі дзейнасці ў рамках ШНВ.
4 Весці дакументацыю па дзейнасці ШНВ.
5 Выяўляць патрэбы і цяжкасці педагогаў у прафесійнай сферы.
6 Спрыяць прафесійнаму і асобаснага развіцця педагогаў, матывацыі прафесійнай дзейнасці.
- Правы удзельнікаў ШНВ
Удзельнікі Школы пачаткоўца выхавальніка маюць права:
1 уносіць прапановы па ўдасканаленні дзейнасці ШНВ; прымаць удзел у складанні плана работы; 2 прымаць удзел у складанні плана работы; 3 ўдзельнічаць у вучэбна-метадычных канферэнцыях, семінарах і нарадах, прэзентуючы напрацаваны вопыт; 4 знаёміцца з метадычнай літаратурай; прысутнічаць на занятках сваіх калегаў (з іх папярэдняй згоды і па ўзгадненні з кіраўніком школы пачаткоўца выхавацеля);5 прысутнічаць на занятках сваіх калегаў (з іх папярэдняй згоды і па ўзгадненні з кіраўніком школы пачаткоўца выхавацеля);6 ставіць пытанне аб публікацыі матэрыялаў работы ШНВ ў перыядычных выданнях;7 ставіць пытанне перад адміністрацыяй устаноў дашкольнай адукацыі аб заахвочванні удзельнікаў ШНВ за актыўны ўдзел у працы;8 афармляць матэрыялы, у тым ліку і фотаматэрыялы, па выніках пасяджэнняў ШНВ на сайце аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама.
1. Абавязкі удзельнікаў ШНВ
Удзельнікі Школы пачаткоўца выхавацеля абавязаны:
1. вывучыць і кіравацца ў працы нарматыўнымі дакументамі, інструктыўна-метадычнымі матэрыяламі, якія рэгламентуюць дзейнасць установы дашкольнай адукацыі;2. на працягу навучальнага года планаваць адукацыйны працэс з выхаванцамі і іх законнымі прадстаўнікамі;
3.пры ажыццяўленні спецыяльна арганізаванай дзейнасці, рэгламентаванай тыпавым вучэбным планам дашкольнай адукацыі выкарыстоўваць розныя метады, прыёмы, формы і сродкі, актывізавальныя пазнавальную дзейнасць выхаванцаў;
4. спрыяць назапашвання і сістэматызацыі матэрыялаў у микрокабинете выхавальніка дашкольнай адукацыі;
5. назіраць за працай педагога-настаўніка, іншых калег, аналізаваць ўбачанае, ўжываць у працы лепшы вопыт;
6. актыўна супрацоўнічаць з настаўнікам і кіраўніком школы пачаткоўца выхавацеля, прыслухоўвацца да іх парад і рэкамендацый.
7. падрыхтаваць матэрыялы для прадастаўлення іх у аддзел па адукацыі да сумоўя па выніках першага года працы маладога спецыяліста.
8. за першы год працы падрыхтаваць і правесці не менш за два адкрытых заняткаў з выхаванцамі;
9. сістэматычна знаёміцца з педагагічнай і метадычнай літаратурай, удзельнічаць у яе абмеркаванні;
10. рэгулярна наведваць паседжанні Школы пачаткоўца выхавацеля;
11. ўдзельнічаць у мерапрыемствах, якія арганізуюцца Школай пачаткоўца выхавацеля;
12. выконваць працоўную дысцыпліну і Правілы ўнутранага працоўнага распарадку.
13. Абавязкi адміністрацыі ўстаноў дашкольнай адукацыі:
Адміністрацыя ўстановы дашкольнай адукацыі стварае маладым спецыялістам неабходныя ўмовы для выканання плана работы:
• выдае загад «Аб арганізацыі работы з маладымі спецыялістамі ў установе дашкольнай адукацыі» на падставе загаду аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама;
• адказным за работу з маладымі спецыялістамі загадам прызначаецца намеснік загадчыка (загадчык установы дашкольнай адукацыі);
• загадам прызначае вопытнага педагога-настаўніка, які мае першую або вышэйшую квалiфiкацыйную катэгорыю;
• знаёміць з правіламі ўнутранага працоўнага распарадку;
• сцвярджае індывідуальны план работы маладога спецыяліста;
• наведвае асобныя навучальныя заняткі і выхаваўчыя мерапрыемствы;
• аказвае Школе пачаткоўца выхавацеля ўсялякае садзейнічанне; прадастаўляе неабходныя матэрыялы і дакументы, iншыя звесткi, неабходныя для ажыццяўлення дзейнасці;
• ажыццяўляе кантроль працы з маладымі спецыялістамі;
• падводзіць вынікі працы з маладымі спецыялістамі на педсавеце або нарадзе пры завядзіце да 01 мая кожнага года.
Педагог-настаўнік:
• распрацоўвае сумесна з маладым выхавальнікам індывідуальны план працы;
• аказвае маладому спецыялісту паўсядзённае дапамогу ў набыцці прафесійна-педагагічных ведаў, уменняў, навыкаў;
• кансультуе маладога педагога ў выпадку ўзнікнення цяжкасцяў у рабоце;
• па выніках працы складае характарыстыку маладога спецыяліста.
Агульнае кіраўніцтва працай Школы пачаткоўца выхавацеля ажыццяўляецца раённым аддзелам па адукацыі:
Работнік аддзела па адукацыі, ГУМа «Кобрынскі раённы вучэбна-метадычны кабінет»:
• праводзіць інструктыўна-метадычную работу з маладымі спецыялістамі згодна з планам работы аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама з маладымі спецыялістамі;
• арганізуе працу «Раённай Школы пачаткоўца выхавацеля»;
• кантралюе кіраўніцтва маладымі спецыялістамі з боку кіраўніка ўстановы адукацыі, удзельнічае ў гутарцы па выніках першага года працы маладых спецыялістаў;
• аказвае метадычную дапамогу маладым спецыялістам.
Падвядзенне вынікаў работы з маладымі спецыялістамі праводзіцца ў канцы навучальнага года. Для выніковага сумоўя па выніках першага года працы маладыя спецыялісты прадстаўляюць у ГУМа «Кобрынскі раённы вучэбна-метадычны кабінет» матэрыялы, у якіх змяшчаецца:
• тытульны ліст;
• заліковы ліст маладога спецыяліста з характарыстыкай, засведчанай кіраўніком установы;
• змест;
• план работы ўстановы адукацыі з маладым спецыялістам;
• індывідуальны план работы маладога спецыяліста;
• справаздачу аб працы за год;
• матэрыялы па самаадукацыі;
• прыкладання:
- планы-канспекты вучэбных заняткаў (не менш за два);
- план-канспект выхаваўчага мерапрыемства;
- іншыя матэрыялы з вопыту работы.
1. Падвядзенне вынікаў
Па выніках першага года працы маладых спецыялістаў у аддзеле па адукацыі Кобрынскага райвыканкама праводзіцца сумоўе з удзелам членаў камісіі аддзела па адукацыі Кобрынскага райвыканкама, адказных за работу з маладымі спецыялістамі ва ўстановах адукацыі, маладых спецыялістаў.
разгарнуць » / « згарнуць