1.1.4. Прыняцце рашэння аб дачы згоды на заклад жылога памяшкання, у якім пражываюць непаўналетнія альбо які належыць непаўналетнім
імя па бацьку спецыяліста, які адказвае за выкананне працэдуры і папярэдняе кансультаванне па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Люкевіч Сяргей Аляксеевіч-галоўны спецыяліст сектара аховы дзяцінства (г. Кобрын, вул. Суворава, 25, каб. 512, тэл. 9 48 02), у выпадку адсутнасці Люкевіча С. А. - Данілюк Аксана Анатольеўна, загадчык сектара аховы дзяцінства (г. Кобрын, вул. Суворава, 25, каб. 519, тэл 2 10 91)
Рэжым працы па ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (прыёмныя дні, час прыёму)
Час прыёму: панядзелак, серада-пятніца 8.00 - 13.00, 14.00 - 17.00; аўторак 8.00 - 13.00, 14.00 - 20.00
*
Дакументы і (або) звесткі, якія прадастаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
- заява
- тэхнічны пашпарт і дакумент, які пацвярджае права ўласнасці на жылое памяшканне, якое з'яўляецца прадметам закладу
- пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей
- крэдытны дагавор - у выпадку забеспячэння залогам крэдытнага дагавора
Дакументы і (або) звесткі, самастойна запытаныя мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі
(грамадзяне могуць прадстаўляць гэтыя дакументы самастойна)
Копія асабовага рахунку на жылое памяшканне, якое з'яўляецца прадметам закладу
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1 месяц з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаецца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
6 месяцаў
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі або іншага дакумента
бясплатна
**Аплатныя рэквізіты і месца ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры
Нарматыўны прававы акт, у якім вызначана даведка або іншы дакумент
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (арганізацыі), у які звярнуўся грамадзян, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Ад грамадзян могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення - акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы , -. дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
разгарнуць » / « згарнуць